Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015

ΣΤΟ «ΘΗΣΕΙΟΝ» Σουλιώτισσες και Μεσολογγίτισσες στην «Εξοδο»

Σουλιώτισσες και Μεσολογγίτισσες στην «Εξοδο»
Μόσχω Τζαβέλα, Ηλέκτρα Αποστόλου, Μπουμπουλίνα, Μαντώ Μαυρογένους, Λέλα Καραγιάννη, Σουλιώτισσες και Μεσολογγίτισσες, εργάτριες και ανώνυμες αγωνίστριες. Σουλιώτισσες και Μεσολογγίτισσες στην «Εξοδο» Μαζί τους και η Ζωή Πετροπούλου που αφηγείται ζωντανά στη θεατρική σκηνή τη δική της μάχη και ιστορία. Ολες συναντιούνται στο «Θησείον, Ενα Θέατρο Για Τις Τέχνες», στην παράσταση «Εξοδος», από την Κυριακή έως ανήμερα την 25η Μαρτίου, σε σκηνοθεσία Ρουμπίνης Μοσχοχωρίτη.

ΤΕΣΤ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ Ενα βίντεο-γροθιά στον ρατσισμό

Η σκηνή στη στάση. Το θύμα, υπήκοος του Μπαγκλαντές, κάθεται και ο ηθοποιός που παριστάνει τον ρατσιστή του επιτίθεται λεκτικά και τον πλησιάζει.
«Το πιο συγκλονιστικό ήταν η αντίδραση ενός ανθρώπου που σηκώθηκε κι αγκάλιασε τον μετανάστη. Υστερα από αυτή τη λήψη έσπασε κάτι μέσα μου. Δεν μπορούσα να συνεχίσω».Η σκηνή στη στάση. Το θύμα, υπήκοος του Μπαγκλαντές, κάθεται και ο ηθοποιός που παριστάνει τον ρατσιστή του επιτίθεται λεκτικά και τον πλησιάζει.Ο Τηλέμαχος Κρεβάικας είναι ο ηθοποιός που υποδύεται τον ρατσιστή στο βίντεο - κοινωνικό πείραμα της ActionAid για την αυριανή Παγκόσμια Ημέρα κατά του Ρατσισμού, που κάνει θραύση στο Διαδίκτυο.Είναι ο Ελληνας που επιτίθεται λεκτικά με ρατσιστικές βρισιές σε έναν μετανάστη σε στάση λεωφορείου, ώστε να καταγραφούν από την αθέατη κάμερα οι αντιδράσεις όσων ανυποψίαστων βρίσκονται εκεί.

Πόσοι διαβάζουν ποίηση στα χρόνια μας; Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης: Από το δημοτικό οι βάσεις για τη σχέση με το βιβλίο και τη λογοτεχνία

Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης: Από το δημοτικό οι βάσεις για τη σχέση με το βιβλίο και τη λογοτεχνία
  Σήμερα γιορτάζεται παγκοσμίως η Ημέρα της Ποίησης. Πολλές εκδηλώσεις θα πραγματοποιηθούν από το απόγευμα τόσο στην Αθήνα όσο και σε άλλες μεγάλες ελληνικές πόλεις. Πόσοι, όμως, διαβάζουν όντως ποίηση στα χρόνια μας;
Αν εξαιρέσουμε κάποιες ομάδες αφοσιωμένων αναγνωστών (ανάμεσά τους και αρκετοί νέοι), το ενδιαφέρον παραμένει εξαιρετικά περιορισμένο. Ίσως, μεταξύ άλλων, επειδή δεν υπάρχει η ενδεδειγμένη υποστήριξη από τη μεριά της εκπαίδευσης. Τι συμβαίνει, για παράδειγμα, με την ποίηση στο δημοτικό σχολείο; Ποια ακριβώς είναι η τύχη της στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση, που παίζει καθοριστικό ρόλο για τη διαμόρφωση των αναγνωστικών συνηθειών;